Yukarı
Image Alt

Siparis ve Teslimat

Sipariş ve Teslimat

Gönderim Koşulları

Tahmini teslim süresi, sipariş ödeme onayının alınmasından sonra 7-10 iş günüdür. Siparişinizi verdiğinizde, siparişin bir özetini ve bulunduğunuz yere tahmini teslimat süresini içeren bir e-posta alacaksınız. Bazen, kötü hava koşulları, uçuş rötarları, siyasi aksamalar ve diğer öngörülemeyen durumlar nedeniyle teslimat daha uzun sürebilir. Bu gibi durumlarda proaktif olarak size ulaşacağız. Lütfen bu tür güncellemeler için e-postalarınızı ve SMS’lerinizi düzenli olarak kontrol edin. Bu tür gecikmelerden Şirket sorumlu tutulamaz. Şu anda sadece Hindistan’da teslimat yapıyoruz. Teslimat gerçekleştirdiğimiz Pin Kodlarını kontrol etmek için buraya tıklayın. Tüm eksiklik veya hasar durumları, teslimat tarihinde bilgi@myepique.com adresine gönderilecek bir e-posta ve ekli bir resim ile müşteri hizmetlerine bildirilmelidir. Satın alma işlemine devam ettiğinizde, gönderim ve işlem ücretleri son faturaya eklenecektir. Şirket, belirlenen alıcıdan başka biri tarafından imzalanan mallar için hiçbir sorumluluk kabul etmez. Teslimattan sonra oluşabilecek hasarlardan Şirket sorumlu değildir.

Stokta Olmayan Ürünler

Ürününüz stokta kalmadıysa, Ürün talebinizi müşteri hizmetleri desteğimize iletebilirsiniz, Ürün stokta olduğunda sizinle iletişime geçeceğiz ve ürünü size göndereceğiz; siparişinizin kabul edildiği ve daha sonra ürünün stokta olmadığı tespit edildiği durumda, şirket siparişinizi iptal eder ve ödemenizi iade eder.

Sipariş verme

Neyin satın alınabileceğini incelemek için websitesine göz atın. Sipariş vermek istediğiniz ürüne ulaştığınızda, “Sepete Ekle” üzerine tıklayın ve ardından istediğiniz miktarı seçin. Siparişiniz, satın almak istediğiniz ürün miktarını içeriyorsa, lütfen bir sonraki adıma geçmek için giriş yapın veya ilk kez çevrimiçi bir satın alma işlemi yapıyorsanız kaydolun. Daha sonra bize nakliye ve ödeme (kredi kartı / Bankamatik Kartı) bilgilerinizi vermeniz istenecektir.

Ödeme koşulları

  • Güvenlik

Bu çevrimiçi mağazada yapılan tüm işlemler, 1024 bitlik bir işlem kullanan Güvenli Yuva Katmanı (SSL) ve Güvenli Veri Şifreleme ile korunmaktadır. Tüm kredi kartı ödemeleri, güvenliğiniz ve anında gönül rahatlığınız için gerçek zamanlı olarak işlenir. Ödeme seçenekleri için Kredi Kartı ve Bankamatik Kartı (MasterCard™ ve Visa™) kabul ediyoruz. Bu işlem, banka ekstrenizde Alchem International Private Limited’e bir ödeme olarak görünecektir. Bize gönderdiğiniz tüm bilgiler SSL şifreleme teknolojisi ile kodlanmıştır. Bu karmaşık şifreleme işlemi, kişisel verileriniz sizin bilgisayarınızdan bizimkine ve bizim bilgisayardan bankanın bilgisayarına başına giderken meraklı gözlerin bu verileri deşifre etmesini önler. Tarayıcınızın güvenli modda olup olmadığını, alt köşede veya tarayıcı pencerenizin adres çubuğunun sonunda bulunan asma kilit simgesini arayarak kontrol edebilirsiniz. Kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yaptığınızda, siparişiniz derhal online olarak işleme konacaktır. Kredi kartı veya banka kartı bilgileriniz HDFC ödeme ağ geçidi tarafından doğrulandıktan sonra, siparişinizi paketleriz ve size göndeririz.

  • Ödeme Şekilleri

Şirket, kredi kartı, banka kartı (MasterCard™ ve Visa™) ile hemen sipariş alacak şekilde tasarlanmıştır. Bu sitedeki tüm fiyatlar Türk Lirası işlenmektedir. Tüm siparişler geçerli fiyattan onaylanır. Ödeme onayı sırasında geçerli olan fiyat üzerinden fatura keseriz.

  • Ücretlendirme

Listelenen ürün fiyatları günceldir; ancak önceden haber vermeksizin değiştirilebilir.

  • Sorumluluk

Bir tüccar olarak, muhtelif zamanlarda alıcı banka ile karşılıklı mutabık kaldığımız standart limitleri aşan Kart Sahibinin Hesabına, herhangi bir İşlem yetkisinin reddinden doğrudan veya dolaylı olarak doğacak zarar veya ziyana ilişkin hiçbir sorumluluk kabul etmeyiz.

İade Politikası

Herhangi bir nedenle ürünü iade etmek istiyorsanız, lütfen teslimatı aldıktan sonra 48 saat içinde Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçin. Müşteri Hizmetlerimizi 10.00-17.00 saatleri arasında 0216 380 30 30 numaralı telefondan arayabilir veya bilgi@myepique.com adresinden bize e-posta gönderebilirsiniz. Böyle bir iade durumunda kim ödeyecek? Bu, bölgenizdeki ilgili kurye servisimizin mevcut olup olmaması gibi faktörlere bağlıdır. Daha fazla bilgi için lütfen 0216 380 30 30  numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimizi arayın. İade talebiniz telefonla doğrulandıktan sonra, size iade yetkisi için adresle birlikte bir e-posta göndereceğiz. Lütfen e-postanın bir kopyasını yazdırın ve iade gönderisine ekleyin. İadeye hak kazanabilmek için, lütfen ürünü geri göndermeye yönelik kurye ortaklarımızı kullanın. Unutmayın, paketi yetki e-postasını gönderdikten sonraki 7 gün içinde almamız gerekir. Şirketimiz hatalıysa nakliye ücretleri iade edilecektir. Diğer durumlarda, nakliye ücretlerini ödemekle yükümlü olacaksınız. Paketi aldıktan sonra inceleyeceğiz. Ürünün açılmamış olması ve hatanız nedeniyle hasar görmemesi durumunda EPIQUE ekibimiz tarafından uygun bir iade olarak kabul edildikten sonra, ürün değişimini sağlayacağız. Ürün mevcut değilse, uygun miktarda bir kredi dekontu düzenleriz. İade konunuz, iade paketini sizden aldıktan sonraki 15 gün içinde kapatılacaktır. Satıştaki/indirimdeki ürünlerde değişim yoktur.

İptal

Bir sipariş verildiğinde, iptal veya iade için bir hüküm yoktur. Lütfen onaylamadan önce sipariş bilgilerinizi kontrol ettiğinizden emin olun. Şirket, sitede hata olması veya ürünlerin stokta olmaması durumunda siparişi iptal etme hakkını saklı tutar. Siparişin iptali öncesinde Ödeme karttan tahsil edilirse, ücreti irat kaydetme hakkımız saklıdır.

X
Hoşgeldiniz
Epique Online Danışmanına Sorun

Parolayı Sıfırla